QUI SOM?
Som una empresa fundada al Ripollès a l’any 1980, amb l’objectiu de dedicar-se a la mecanització de xapes i perfils per a la indústria de diferents sectors i a la fabricació d’elements metàl·lics. La nostra comarca és coneguda, entre d’altres coses, per una tradició històrica significativa en la forja i la producció del ferro des de l’època medieval. Les tècniques artesanals han anat evolucionant amb els anys i és a partir de la revolució industrial que es comença a mecanitzar el procés de forja. Actualment la forja al Ripollès continua essent una part viva de la identitat cultural i històrica de la comarca, i nosaltres ens sentim orgullosos de formar-ne part. A l’any 2010 ampliem la nostra producció engegant un nou projecte enfocat al món de la senyalització. Els nostres orígens en el sector del metall ens permeten compaginar les dues activitats a la perfecció i fer produccions a partir de qualsevol tipus de material; des del ferro fins a l’acer inoxidable, corten, alumini…. També adquirim la marca Alucom de senyalització orientativa que ofereix una alta qualitat i durabilitat ja que es compon de perfils d’alumini extrudit molt més resistents dels que es poden trobar habitualment al mercat. A Chaper disposem de taller i recursos propis per poder dur a terme un servei de producció totalment integral, des de la planificació inicial del projecte, disseny gràfic i industrial, fabricació i producció dels elements, així com també el seu muntatge i implantació. Oferim un servei adaptat i personalitzat a les necessitats de cada client, orientant i assessorant-vos fins a assolir el resultat desitjat, treballant amb materials de qualitat per augmentar la durabilitat, i cuidant molt els acabats.
“Aquesta és la nostra filosofia, treballar bé i amb materials de màxima qualitat”
Per fer que tot això sigui possible comptem amb un bon equip de professionals amb anys d’experiència en el sector. Cada peça de l’engranatge de la nostra empresa és clau pel bon funcionament, així com també la retroalimentació del client. Vosaltres sou els que ens feu millorar dia rere dia, un client satisfet impulsa l’èxit i el creixement de l’empresa; dels comentaris positius en sortim reforçats i en els negatius hi trobem oportunitats de millora.